Att bry sig om sina kunder är det enklaste sättet att behålla dem. Att inte bry sig om sina kunder gör att de slutar köpa av dig. Vi pratar om vikten av att bry sig om kunder och kundämnen. Genom att hålla kontakten ger du dig själv affärsmöjligheter och skapar goda relationer.
- Hem
- Om podden
- Föreläsningar
- Att göra podcast
- Kontakt
- Kategorier
- Innovationsveckan i Norrköping 2017
- Ledarskap & personlig utveckling
- Marknadsföring
- Försäljning
- Startups och finansiering
- Företagande och entreprenörskap
- Ekonomi & Juridik
- Östgötaforum 2016 – Linköping
- Stora styrelsedagen 2016
- Näringslivsdagen 2017 i Linköping – tema digitalisering
- Näringslivsdagen 2018 i Linköping
- Norrköpings Näringslivsmässa 2017
- UF Ung Företagsamhet – Entreprenörskap på riktigt 2018 i Östergötland
Byggd av Kreativ Kraft