En tydlig och stark företagskultur gör varumärkesbyggandet och positioneringen mycket enklare. Susanna Eriksson, marknadschef på IT-företaget Redpill Linpro, berättar hur de jobbar med att positionering och företagets roll i samhället. Susannah talar om framgångsfaktorer för att lyckas med varumärkesarbetet när företaget är i stark tillväxt och kraften i en stark företagskultur.
- Hem
- Om podden
- Föreläsningar
- Att göra podcast
- Kontakt
- Kategorier
- Innovationsveckan i Norrköping 2017
- Ledarskap & personlig utveckling
- Marknadsföring
- Försäljning
- Startups och finansiering
- Företagande och entreprenörskap
- Ekonomi & Juridik
- Östgötaforum 2016 – Linköping
- Stora styrelsedagen 2016
- Näringslivsdagen 2017 i Linköping – tema digitalisering
- Näringslivsdagen 2018 i Linköping
- Norrköpings Näringslivsmässa 2017
- UF Ung Företagsamhet – Entreprenörskap på riktigt 2018 i Östergötland
Byggd av Kreativ Kraft