Missnöjda kunder är en möjlighet till utveckling. Det kan utveckla både relationer och din verksamhet. Därför är det viktigt att se en missnöjd kund som en möjlighet till utveckling och göra något bra och bättre. Vi ger dig råd om hur du kan vända en missnöjd kund till nöjd och hur din verksamhet kan utvecklas.
- Hem
- Om podden
- Föreläsningar
- Att göra podcast
- Kontakt
- Kategorier
- Innovationsveckan i Norrköping 2017
- Ledarskap & personlig utveckling
- Marknadsföring
- Försäljning
- Startups och finansiering
- Företagande och entreprenörskap
- Ekonomi & Juridik
- Östgötaforum 2016 – Linköping
- Stora styrelsedagen 2016
- Näringslivsdagen 2017 i Linköping – tema digitalisering
- Näringslivsdagen 2018 i Linköping
- Norrköpings Näringslivsmässa 2017
- UF Ung Företagsamhet – Entreprenörskap på riktigt 2018 i Östergötland
Byggd av Kreativ Kraft