Blogg

494 Att vara top of mind

Är du den som man först tänker på inom ditt område? Då är du top of mind. Vi pratar om hur du blir top of of mind och hur du stannar där. Måste du vara på sociala medier hela tiden för att vara top of mind? Vi vänder och vrider på denna fråga. 

491 Stora eller små kunder

Det är tryggt att ha ett fåtal stora kunder. God lönsamhet och bra beläggning. Eller är det bättre med flera små kunder som gör att du har fler ben att stå på? Vi vänder och vrider på denna fråga och kommer fram till ett svar. 

488 Genvägen till framgång

Det finns ett antal faktorer som gör att vägen till framgång blir snabbare och rakare. Vi pratar om några av dessa i detta avsnitt och vad framgång är. Finns det några saker du inte skall göra, som bromsar din väg till framgång? Svaret får du i detta avsnitt.

487 Så får du mer betalt av dina kunder

Här får du tipsen och metoderna för att få mer betalt av dina kunder. Det finns många enkla saker före, under och efter en införsäljning och leverans som påverkar vad kunden är villig att betala. Vi pratar om vad du kan göra för att öka priset och sälja mer till dina kunder. 

486 Att se möjligheter i en missnöjd kund

Missnöjda kunder är en möjlighet till utveckling. Det kan utveckla både relationer och din verksamhet. Därför är det viktigt att se en missnöjd kund som en möjlighet till utveckling och göra något bra och bättre. Vi ger dig råd om hur du kan vända en missnöjd kund till nöjd och hur din verksamhet kan utvecklas.